Barschema
Starts | Bar duty | ERC1 | ERC2 |
12-jan | Leon Visscher & Daan van der Valk | Home | Away |
19-jan | Thomas Hazewindus & Oscar Ribberink | Away | Home |
26-jan | Ian Rodger & Micheal Matthews | ||
02-feb | Giacomo (Jack) Serra & Kai Hermann | Home | Away |
09-feb | Auke Elfrink & Jan den Uijl | Away | Home |
16-feb | Niels Kuipers & Fabrice Tshilumba | Home | Away |
23-feb | Peter Ploeger & Julius Rutgers | ||
01-mrt | Floris Boel & Muhammed Rafi Abilawa | Away | Home |
08-mrt | Roland Vet & Jeroen Haveman | Home | Away |
15-mrt | Arend de Bart & Hylke Sies | Away | Home |
22-mrt | Sven van Hattem & Markus Nijland | ||
29-mrt | Luca Endres & Erik Goulding | Home | Away |
05-apr | Joeri Grobben & Aart-Jan Schot | Away | Home |
Beste Rugby(st)ers,
Dit is het barschema voor de komende periode. De bardiensten zijn op trainingsavonden en op wedstrijddagen. Op dinsdag openen ouders van jeugdleden om 18:00 uur (en sluiten het clubhuis om 20:45). Je wordt dus verwacht aanwezig te zijn op de volgende tijden:
- Zondag: kwartier voor verzameltijd tot 18:00 uur.
- Dinsdag: na de training tot 23:00 uur.
- Vrijdag: van 19:30 tot 00:00 uur.
Mocht het erg gezellig zijn dan kan het clubhuis uiteraard langer geopend blijven. De leden met bardienst kunnen dan besluiten om langer te blijven of de bardienst over te dragen aan personen die langer wensen te blijven.
Het ruilen van bardiensten is toegestaan maar de afwezige leden dienen dit zelf te regelen. Bij afwezigheid zonder een vervanger zal dit de oorspronkelijke bardienst aangerekend worden. Het verzoek is om geruilde diensten per email even door te geven aan Louis.
Voor het soepel verlopen van de bardiensten zijn er checklisten gemaakt waarop precies staat wat er gedaan dient te worden bij bardiensten. Deze lijsten zijn geplastificeerd in het clubhuis aanwezig.
Als er dingen op (dreigen te) gaan tijdens je barshift, bijvooorbeeld bier, koffie, tosti’s of bitjes, dan is het fijn als dit doorgegeven wordt. Dit kan via een appje naar 06 344 855 12.
De bardienst houdt het volgende in:
Zondag voor de wedstrijd:
- Clubhuis openen (zie checklist in clubhuis)
- Computer en muziek aanzetten
- Kassa voorzien van lade
- Koffie zetten (zie checklist in clubhuis)
- Kleedkamers regelen en openen
- Alvast gehaktballen op laag vuur zetten (zie checklist)
Zondag na de wedstrijd:
- Verkoop drank en eten (broodje bal, tosti’s, broodje bapao)
- Kleedkamers schoonmaken
- Sportveld opruimen en afval verwijderen (ook rondom)
- Container afsluiten
- Clubhuis schoonmaken (zie checklist)
- Geld tellen d.m.v kastelling op de computer
- Kassalade verwijderen en kassa open laten staan
- Lege kratten en fusten klaarzetten bij de deur
- Verwarming uitzetten
- Clubhuis afsluiten (zie checklist)
Dinsdag en Vrijdag:
- Clubhuis openen om 19.15 (zie checklist in clubhuis)
- Computer en muziek aanzetten
- Kassa voorzien van lade
- Koffiezetten (zie checklist in clubhuis)
- Verkoop van drank en snoep (bier alleen in beugels)
- Bar en toiletten schoonmaken (zie checklist)
- Geld tellen d.m.v kastelling op de computer
- Kassalade verwijderen en kassa open laten staan
- Verwarming uitzetten
- Dinsdag: Container bij de wegzetten (oneven weken)
- Vrijdag: Container ophalen van de weg
- Clubhuis afsluiten (zie checklist)
In de maanden augustus, december, april en dan weer augustus hebben wij als club opruimdienst op het sportpark. Dit betekent onder andere dat al het losse vuil op het gehele park en de parkeerplaatsen moet worden opgeruimd en dat vuile bestrating gereinigd moet worden etc. Degene die de weken bardienst hebben zijn verantwoordelijk voor deze opruimrondes. Natuurlijk kunnen zij de hulp inroepen en verwachten van de andere leden.
Verder kan een ieder gevraagd worden voor klussen welke voorheen werden uitgevoerd door de gemeente. Wees hierin coöperatief, we moeten het zijn allen doen!