De Accomodatiecommissie heeft het nieuwe barschema beschikbaar gesteld. Graag benaderen we als bestuur nog even dat het draaien van de bardiensten hoort bij het samenspelen bij een club. Dat betekend dat we dan ook verwachten (en erop zullen toezien) dat de taken van de bardienst worden gedaan zodat iedereen in een schoon, vol en opgeruimd clubhuis kan vertoeven.
De bardiensten zijn op trainingsavonden van 19.15 t/m 23.00 (dinsdagavond) of 00.00 (vrijdagavond) en op wedstrijddagen een kwartier voor verzameltijd tot 18.00 uur.
Mocht het uiterst gezellig zijn dan kan het clubhuis uiteraard langer geopend blijven. De leden met bardienst kunnen dan besluiten om langer te blijven of de bardienst over te dragen aan personen die langer wensen te blijven.
Het ruilen van bardiensten is toegestaan maar de afwezige leden dienen dit zelf te regelen. Bij afwezigheid zonder een vervanger zal dit de oorspronkelijke bardienst aangerekend worden. Het verzoek is om geruilde diensten per email even door te geven aan Marieke.
Voor het soepel verlopen van de bardiensten zijn er taakkaarten gemaakt waarop precies staat wat er gedaan dient te worden bij bardiensten. Deze lijsten liggen geplastificeerd in een witte map in de keuken van het clubhuis.
In DECEMBER hebben wij als club opruimdienst op het sportpark. Dit betekent dat al het losse vuil op het gehele park en de parkeerplaatsen moet worden opgeruimd en dat vuile bestrating gereinigd moet worden etc. Degene die de weken bardienst hebben zijn verantwoordelijk voor deze opruimrondes. Natuurlijk kunnen zij de hulp inroepen en verwachten van de andere leden.
Verder kan een ieder gevraagd worden voor klussen welke voorheen werden uitgevoerd door de gemeente. Wees hierin coöperatief, we moeten het zijn allen doen!
Ook in PDF beschikbaar: Barschema-november-2014
Geef een reactie